Vi arbejder normalt i teams på 2-3 personer med en blanding af meget erfarne konsulenter og yngre konsulenter for at give en god blanding af ny viden, dynamik og erfaring. Vores proces er standardiseret, så alle løsninger bygges efter samme skabelon med dokumentation som en integreret del af løsningen.
Det sidste betyder at vores supportteam kan supportere alle løsninger uanset, hvem, der har bygget dem, så du som kunde oplever, at du har hele teamet til rådighed uden unødig personafhængighed.
Vi arbejder både med nøglefærdige ydelser, hvor Viteco leverer den fulde løsning og forvalter den bagefter og i samarbejder, hvor vi supplerer dine interne ressourcer både når der er ekstra pres på, behov for faglig sparring eller delvis outsourcing af opgaverne. Vi har både kunder, der har overladt driften til os, og nogle der selv varetager driften, hvor Viteco så til gengæld løser de periodiske udviklingsopgaver.
Herunder kan du se lidt mere om de typiske områder vore ydelser dækker, og vi leverer også generelle dataløsninger til at understøtte en effektiv digitalisering.
Det gør vi for vores kunder:
- Installation, opsætning og konfiguration af alle versioner af SharePoint
- Opgradering mellem SharePoint versioner (2007 – 2010 – 2013 – 2016)
- Etablering og opsætning af SharePoint Online (Cloud / Office 365)
- Support og sparring, der sikrer optimal anvendelse af din løsning
- Udvikling af ny funktionalitet samt tilpasning af eksisterende skræddersyede løsninger
- Fejlsøgning og forbedring af funktionalitet og arkitektur
- Patching og opdateringer af alle SharePoint platforme